HTML

Kurucz Imre

piackutatási és marketing tanácsadó, az NRC kutatási igazgatója

Bal-jobb

2010.09.30. 12:00 kurucz

Kedd este Egerszalókon Novák Pétertől átvehettem a Magyar Reklámszövetség által újonnan alapított Golden Brain díjat. A díjat 8+1 kategóriában osztották ki, engem természetesen a kutatók között jelöltek, és a hat jelölt közül végül a zsűri engem választott.

A Golden Brain az alkotó elméket díjazza, és az új díjhoz tökéletesen illeszkedett a Reklámkonferencia tematikája: a félbevágott, majd összeillesztett fejek, amelyek az agy két felére, a ráció és emóció kettősségére utalnak.
 
A piackutatást általában a bal agyféltekével azonosítják – számok, adatok, statisztikai modellek és próbák, csupa száraz dolog. A modern piackutatásban azonban egyre nagyobb szerep jut a jobb agyféltekének is. A jövő kutatójának – aki egyben tanácsadó is lesz – az analitikus képesség mellett egy nagy adag kreativitásnak is ott kell lennie a fegyvertárában.
 
Ezúton is hadd mondjak köszönetet a Piackutatók Magyarországi Szövetségének, amely jelölt a díjra, a Facebookon rám szavazóknak, és természetesen a szakmai zsűrinek, hogy mellettem döntöttek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlime.blog.hu/api/trackback/id/tr182334815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása