„Cégünk új irodába költözött.” Ez a mondat általában új korszakot nyit a vállalatok életében. A környezetváltozás lendületet adhat egy cégnek: az újdonság varázsa jó hatással van a hangulatra; tetőfokára hág a munkakedv, egekbe szökik a motiváció.
A költözés hátterében persze eleve egy új helyzet áll. Ez lehet negatív - mint a költségek növekedése vagy a létszám csökkenése –, és persze pozitív is – mint amikor egy cég kinövi a régi irodát. Az NRC esetében ez utóbbi történt. A két évvel ezelőtt még tágas, komfortos iroda az utóbbi pár hónapban már kifejezetten szűkké és sok esetben kényelmetlenné vált. Vártuk már a költözés napját, és ez végre elérkezett: az NRC-t mától a III. kerületben a Kenyeres utca 28. alatt találjátok meg.
Van, aki ebédidőben is dolgozik.
A szemközti falon egy csókolózó pár férfias, illetve nőies márkákból kirakva.
Az új iroda amellett, hogy ideális egy 18 fős cég számára – és természetesen a további növekedést is lehetővé teszi – dizájnjában, berendezésében is jobban illeszkedik egy innovatív marketingkutató céghez, mint előző „lakhelyünk”. Az irodában kialakított, detektívtükörrel felszerelt csoport-szoba pedig zökkenőmentesebbé teszi fókuszcsoportos kutatásaink lebonyolítását, és egyszersmind jelzi, hogy az NRC életében egyre fontosabb szerepet játszanak a kvalitatív módszertanra épülő kutatási projektek.
Esetünkben tehát az új iroda valóban új lendületet is jelent.
(Költözés persze nem létezik galiba nélkül. Nálunk a vezetékes telefon áthozatatala ütközött nehézségekbe, így egylőre csak mobilon - és persze emailben - érhettek el minket.)